Biomateriały

Oceń przydatność:

W przypadku braku lub zaniku kości własnej pacjenta, które wymaga wprowadzenia implantu odbudowującego w miejscu utraconego zęba, konieczne jest odbudowanie utraconej struktury kostnej. W przypadku zaniechania takiego postępowanie implant zębowy nie będzie miał dostatecznego oparcia w strukturze kości albo osiągniemy bardzo zły wynik funkcjonalny bądź estetyczny. Do odbudowy kości stosuje się materiały kościotwórcze takie jak Bio-Oss i Bio-Gide. Dlaczego stosujemy Biomateriały? Periodontopatia Uszkodzenie spowodowane jest przez bakterie znajdujące się w płytce nazębnej. Jej złogi powodują zniszczenie tkanek utrzymujących zęby; wspierająca ząb tkanka znika i aparat więzadłowy zęba wraz z otaczającą go kością zostają zniszczone. Usuwanie zmian przywierzchołkowych Ten defekt powstaje poprzez zapalenie pęczka naczyniowo-nerwowego (tętnice, żyły lub nerwy) w okolicy wierzchołka korzenia. Tego rodzaj zapalenia prowadzi do zniszczenia struktury kostnej. Ekstrakcje (usuwanie zębów) Ząb musi zostać usunięty. Widoczne jest rozległe uszkodzenie kości szczęki. Urazy Implantacja Implant zostanie wszczepiony w miejsce brakującego zęba. Zdarza się, że ilość własnej kości pacjenta bywa niewystarczająca, aby wprowadzić wszczep. - gwint implantu może być widoczny, - wyrostek zębodołowy może być zbyt wąski, - wysokość wyrostka zębodołowego jest niewystarczająca.

Inne udostępnione przez gabinet stomatologiczny na literę B

Kontakt we Wrocławiu:

ul. Jordanowska 26

52-403 Wrocław

Telefon: (71) 363-45-97

Implanty stomatologiczne

• Speedy - Implant o nowym kształcie pozwalający na silne kondensowanie kości na boki
  • Ceraone - Łącznik do implantów o kształcie sześciokątu, tytanowy. Używany do prac
  • Implanty Wrocław - stomatologiczne implanty zębowe.
  • Brenemark - Profesor Per-Ingvar Brånemark, szwedzki naukowiec odkrył fakt, że tytan
  • Usunięcie kamienia (skaling) - To ręczne i mechaniczne usuwanie złogów z powierzchni zębów tj. płytki i
  • Otwarte podniesienie zatok - Jest to zabieg zwiększający grubość kości.Najpierw tworzy się okno dostępu od

Implanty dentystyczne we Wrocławiu.