Biomateriały

Oceń przydatność:

W przypadku braku lub zaniku kości własnej pacjenta, które wymaga wprowadzenia implantu odbudowującego w miejscu utraconego zęba, konieczne jest odbudowanie utraconej struktury kostnej. W przypadku zaniechania takiego postępowanie implant zębowy nie będzie miał dostatecznego oparcia w strukturze kości albo osiągniemy bardzo zły wynik funkcjonalny bądź estetyczny. Do odbudowy kości stosuje się materiały kościotwórcze takie jak Bio-Oss i Bio-Gide. Dlaczego stosujemy Biomateriały? Periodontopatia Uszkodzenie spowodowane jest przez bakterie znajdujące się w płytce nazębnej. Jej złogi powodują zniszczenie tkanek utrzymujących zęby; wspierająca ząb tkanka znika i aparat więzadłowy zęba wraz z otaczającą go kością zostają zniszczone. Usuwanie zmian przywierzchołkowych Ten defekt powstaje poprzez zapalenie pęczka naczyniowo-nerwowego (tętnice, żyły lub nerwy) w okolicy wierzchołka korzenia. Tego rodzaj zapalenia prowadzi do zniszczenia struktury kostnej. Ekstrakcje (usuwanie zębów) Ząb musi zostać usunięty. Widoczne jest rozległe uszkodzenie kości szczęki. Urazy Implantacja Implant zostanie wszczepiony w miejsce brakującego zęba. Zdarza się, że ilość własnej kości pacjenta bywa niewystarczająca, aby wprowadzić wszczep. - gwint implantu może być widoczny, - wyrostek zębodołowy może być zbyt wąski, - wysokość wyrostka zębodołowego jest niewystarczająca.

Inne udostępnione przez gabinet stomatologiczny na literę B

Kontakt we Wrocławiu:

ul. Jordanowska 26

52-403 Wrocław

Telefon: (71) 363-45-97

Implanty stomatologiczne

• Operacja płatowa - OPERACJA PŁATOWA podniesienie płata śluzówki w celu oczyszczenia zęba lub
  • Estheticon - Łącznik standartowy indywidualizowany, tytanowy, estetyczny wykorzystywany przy
  • Implanty Wrocław - stomatologiczne implanty zębowe.
  • Korona - Uzupełnienie protetyczne stałe, wykonywane na opracowanej koronie własnej zęba
  • Belka doldera - Leczenie implantoprotetyczne bezzębia możemy przeprowadzić protezami ruchomymi
  • Easy Abutment/Snappy Abutment - Łącznik wykonany w całości z tytanu. Idealny do zastosowania zarówno przy

Implanty dentystyczne we Wrocławiu.