Biomateriały

Oceń przydatność:

W przypadku braku lub zaniku kości własnej pacjenta, które wymaga wprowadzenia implantu odbudowującego w miejscu utraconego zęba, konieczne jest odbudowanie utraconej struktury kostnej. W przypadku zaniechania takiego postępowanie implant zębowy nie będzie miał dostatecznego oparcia w strukturze kości albo osiągniemy bardzo zły wynik funkcjonalny bądź estetyczny. Do odbudowy kości stosuje się materiały kościotwórcze takie jak Bio-Oss i Bio-Gide. Dlaczego stosujemy Biomateriały? Periodontopatia Uszkodzenie spowodowane jest przez bakterie znajdujące się w płytce nazębnej. Jej złogi powodują zniszczenie tkanek utrzymujących zęby; wspierająca ząb tkanka znika i aparat więzadłowy zęba wraz z otaczającą go kością zostają zniszczone. Usuwanie zmian przywierzchołkowych Ten defekt powstaje poprzez zapalenie pęczka naczyniowo-nerwowego (tętnice, żyły lub nerwy) w okolicy wierzchołka korzenia. Tego rodzaj zapalenia prowadzi do zniszczenia struktury kostnej. Ekstrakcje (usuwanie zębów) Ząb musi zostać usunięty. Widoczne jest rozległe uszkodzenie kości szczęki. Urazy Implantacja Implant zostanie wszczepiony w miejsce brakującego zęba. Zdarza się, że ilość własnej kości pacjenta bywa niewystarczająca, aby wprowadzić wszczep. - gwint implantu może być widoczny, - wyrostek zębodołowy może być zbyt wąski, - wysokość wyrostka zębodołowego jest niewystarczająca.

Inne udostępnione przez gabinet stomatologiczny na literę B

Kontakt we Wrocławiu:

ul. Jordanowska 26

52-403 Wrocław

Telefon: (71) 363-45-97

Implanty stomatologiczne

• Shorty - Implanty najkrótsze, jakie są dostępne na rynku.Shorty są stosowane wszędzie
  • Dziąsło wolne - Brzeżna część dziąsła, którą można odchylić od powierzchni zęba. Dziąsło wolne
  • Implanty Wrocław - stomatologiczne implanty zębowe.
  • Łącznik Procera - Łącznik implantologiczny wykonany metodą CAD-CAM indywidualnie dla każdego
  • Łączniki - Element łączący implant z przyszłą koroną zęba.Do dyspozycji mamy całą gamę
  • Obciążenie natychmiastowe - W zależności od zastanych warunków w jamie ustnej  umieszczamy

Implanty dentystyczne we Wrocławiu.